Пређи на главни садржај

Prijatelj KAO

Vežba 7
Naziv vežbe: CRM i anketiranje CRM (Customer Relationship Management) ili prevedeno na naš jezik – Upravljanje odnosima sa kupcima. U savremenim uslovima, kvalitetan odnos sa kupcima predstavlja jedan od osnovnih parametara uspešnosti poslovanja. Zadovoljstvo kupaca dobrom saradnjom ali i poznavanje navika kupaca, njihovih želja i potreba ključni su faktori povećanja njihove lojalnosti u uslovima tržišne konkurencije. Ključ uspeha je konstantno raditi na poboljšanju usluga i odnosa sa kupcima a jedan od načina je saznati što više o njima i iskoristiti dobijene informacije i saznanja u svrhu personalizovanja svoje usluge. Iz prethodno iznetog vidimo da CRM možemo definisati kao strategiju poslovanja i komunikacije sa kupcima čiji je cilj prikupljanje informacija o kupcu. Te informacije se koriste za povećanje zadovoljstva I lojalnosti kupca, kako bi odnos sa njima bio bolji, duži i profitabilniji. Jedna od tehnika za komunikaciju i dobijanje potrebnih informacija od kupaca je anketa. Kwiksurveys predstavlja servis koji korisnicima omogućava kreiranje anketa, njihovo generisanje i jasan i precizan uvid u rezultate ankete. Zadatak: Kreirati Kwiksurveys nalog i aktivirati ga. Upoznati se sa okruženjem Kwiksurveys-a i osnovnim funkcijama ovog servisa. Kreirati anketu koja treba da sadrži najmanje 1 5 pitanja u vezi sa određenim proizvodom ili uslugom koju biste plasirali preko interneta.


 Dobijeni odgovori Vam mogu koristiti pri realizaciji ideje o uspešnoj prodaji tog proizvoda ili usluge. Konkretni koraci: 1. Posetiti sajt http://kwiksurveys.com. Napraviti nalog i prijaviti se na ovaj servis. 2. Kreirati anketu, dati joj ime „Anketa, Vaše ime i prezime“, podesiti odgovarajući uvodni tekst za Vašu anketu i naslov ankete. Izabrati temu ankete po želji. 3. Osmisliti i u anketu ubaciti 15 pitanja vezanih za proizvod ili uslugu za plasman preko interneta, sa ciljem dobijanja odgovora koji bi Vam mogli biti od koristi pri realizovanju celokupne ideje. Potrebno je da imate najmanje 5 tipova pitanja (višestruki odgovori, radio dugmad, zvezdice...). 4. Anketu treba rasporediti na tri strane sa po pet pitanja. Potrebno je da bar tri pitanja budu označena kao „neophodna“. 5. Jedno pitanje treba da prikazuje odgovarajući Youtube zapis, koji je u direktnoj ili indirektnoj vezi sa Vašim proizvodom ili uslugom i da glasi: „Da li Vam se sviđa video?“ sa ponuđenim „da“ ili „ne“ odgovorima. 6. Podeliti link Vaše ankete sa najmanje 10 prisutnih kolega. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

SISTEMI ZA PLAĆANJE   ELEKTRONSKIM   NOVCEM PLAĆANJE GOTOVINOM Plaćanje gotovinom je najjednostavnije i najefikasnije od svih drugih načina. Lako se prenosi od jedne osobe ka drugoj. Čak i veliki iznosi u papirnom obliku, lako se nose u džepu ili tašni. Posle izvršenog plaćanja nema reklamacija, što ga čini vrlo pogodnim za transakcije s malim iznosima. Ne ostavlja nikakav prateći trag iza sebe. Ova poslednja osobina je ujedno i mana sa stanovišta zakona jer je upravo zbog nje   plaćanje gotovinom omiljena metoda plaćanja za ljude angažovane u kriminalnim aktivnostima. Međutim, pokazalo se da potrošači masovno koriste gotovinu, čak i u zemljama gde se daje veoma velika pažnja, uključujući čitav niz pogodnosti, sredstvima bezgotovinskog plaćanja. Zavisno od zemlje za koju su bili dostupni statistički podaci, u 75% do 95% transakcija koristi se gotovina. Teško je precizno odrediti koje osobine čine gotov novac tako atraktivnim, ali među njima su, bez sumnje, sledeće bitne karakt